Hei, alle sammen!
Her skal alle mine pellisbetraktninger kommer til syne, etter hvert

Men først av alt får jeg vel fortelle litt om meg selv..
Jeg heter altså Heidi, er 37 år, og har 4 egne barn(og en stedatter) Kun tre av disse bor hjemme for tida... Jeg har en samboer som samler kaktus og Sansevieria, mens jeg selv..jeg samler på det det meste som lever og gror

I tillegg er det tre katter, 4 degus og en skokk med pinnedyr i vår husholdning..planter kan det ikke nytte å telle med, for da hadde jeg aldri blitt ferdig
Vi bor i Evje og Hornnes kommune, lengst sør i Setesdalen. En koselig plass å bo, masse natur på alle kanter, og store tomter

Vår tomt er på ca to mål, så vi vil få masse plass å boltre oss på i årene som kommer.
Vi flytta inn hit for 4 år siden, og har stort sett drevet med nybrottsarbeid på tomta etter det. Denne store tomta hadde ligget brakk i nesten 20 år, så det mangler ikke akkurat på prosjekter!
Jeg starta å samle Pelargoner for 4-5 år siden, for jeg hadde en bekjent som skulle'smitte'meg med galskapen sin

Han klarte det

Det eneste han ikke har smitta meg med er lysten på Fuchsia..Ikke for det, nå har jeg ikke plass til så mye mere å overvintre,,Planterommet mitt er i grunnen fullere enn det burde
I plantelista mi kan dere se hvilke pelliserjeg har i år..flere kommer til etter hvert
Ha en flott langfredag, folkens..og gratulerer med vårjevndøgn i går!